Procedura zamówienia

SaldeoSMART

  • 56% 56%

Krok 1

Formularz zamówienia

Krok 2

Wariant subskrypcji SaldeoSMART

Krok 3

Dodatek integracyjny

Krok 4

Wdrożenie

Krok 5

Pakiet wsparcia

Krok 6

Skaner

Krok 7

Podsumowanie i płatność

Wdrożenie dla firm SaldeoSMART dla wersji online

Cena zależna od terminu i wybranych opcji od 999 zł netto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 999zł netto.

  • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,
  • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,
  • szkolenie do 3 osób z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),
  • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin (o wartości 800zł).

Cena wdrożenia zależy od wybranego terminu realizacji wdrożenia.
Po wyborze terminu w kalendarzu na dole koło przycisku „Zarezerwuj termin i przejdź dalej” pojawi się odpowiednia kwota uwzględniająca również wybrane opcje dodatkowe.

 

Wybierz datę i zakres wdrożenia

SKU: 47-3 Kategoria:

Opis

Poziomy wsparcia SLA:

  • Brak – zgłoszenie zostaje rozwiązane jak najszybciej bez gwarancji czasu odpowiedzi czy rozwiązania,
  • Standard – czas odpowiedzi 8HR, czas rozwiązania 2 DR,
  • Standard Plus – czas odpowiedzi 4HR, czas rozwiązania 1 DR,
  • Premium – czas odpowiedzi 2HR, czas rozwiązania 8HR.
Definicje: HR – roboczo godzina w godzinach pracy biura 9-16, DR – dzień roboczy przy 2DR czas rozwiązania kończy się na koniec 2 dnia roboczego. Wsparcie jest udzielane odpowiednio:
  • Mail (@) – poprzez maila z wykorzystaniem systemu do rejestracji zgłoszeń,
  • Telefon – poprzez rozmowę telefoniczną z konsultantem,
  • Zdalna pomoc – poprzez aplikację do Zdalnej pomocy za pomocą której konsultant łączy się i widzi ekran komputera na którym występuje jakiś problem.

Aktualna zawartość koszyka:

Twój koszyk aktualnie jest pusty.

Wróć do sklepu