Dokumenty w Twojej kieszeni!
Załatwiasz sprawy poza biurem?
To nie problem!
Wypróbuj naszą aplikację mobilną SaldeoSMART, umożliwi Ci ona stały dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze za pomocą Twojego telefonu!
Jakie uzyskasz korzyści?
Wygodne dodawanie faktur,
Brak konieczności posiadania skanera,
Zaawansowana wyszukiwarka faktur,
Monitoring czasu pracy,
Szybki dostęp do dokumentów firmy,
Powiadomienia o najważniejszych terminach,
Elektroniczne archiwum dostępne 24/7,
Zarządzanie zadaniami z dowolnego miejsca.
Cennik
Wielkość biura
Asystent biura
Cena zawiera
20 kredytów Kredyt służy do odczytywania (OCR) faktur, wyciągów oraz pobierania faktur z KSeF.
Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowych
Skontaktuj się- Program do wystawiania faktur dla klientów
- Wysyłka faktur do KSeF
- OCR faktur zakupu (w ramach 20 kredytów/mies.)
- Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego
Cena zawiera
Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowych
Skontaktuj się- OCR faktur zakupu
- Automaty księgujące
- OCR wyciągów bankowych
- Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
- Integracja z programem księgowym
Specjalista
Cena zawiera
Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowych
Skontaktuj się- Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
- Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
- Tworzenie zadań cyklicznych
- Zaawansowane raporty i zestawienia
- Narzędzia do komunikacji z klientami
Ekspert
Cena zawiera
- Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
- Elektroniczny obieg faktur i dokumentów dla użytkowników obiegowych
- Wieloetapowe ścieżki akceptacji dla użytkowników obiegowych
- Zaawansowane statystyki i analizy pracy
- Rozliczanie zaliczek
Powyższe ceny mają charakter informacyjny, mogą ulec zmianie. Przedstawione powyżej informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.