Symfonia

Sprawdź jak działa dodatek integracyjny dla Symfonia.

Poniżej znajdują się parametry oraz instrukcja obsługi.

Parametry:

TYP KSIĘGOWOŚCI

 

KPiR
Ryczałt
Księgi Handlowe

TYP DOKUMENTÓW EKSPORTOWANYCH DO PROGRAMU:

Faktura kosztowa
Faktura szprzedażowa
Towar/materiał

PROGRAM KSIĘGOWY

 

Dodawanie nowej Firmy w Saldeo
Pobieranie bazy kontrahentów firm 
Pobieranie słownika kategorii z programu księgowego
Pobieranie numerów ewidencyjnych z programu księgowego

PARAMETRY, CECHY, OPERACJE MOŻLIWE DO PRZEKAZANIA

Z DOKUMENTU SALDEOSMART DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO:

Kategoria  wzór dekretu
Rejestr rejestr vat
Formy płatności słownik zamknięty
Wymiary
  • księgowanie róznoległe
  • typ dokumentu
  • słownik
Korekty
Metoda kasowa
Typ transakcji
  • krajowa
  • unijna
  • poza unijna
  • odwrotnw obciążenie
Księgowanie równoległe
Dzielenie kwoty faktury na pozycje
Odliczanie 50% VAT
Waluty obce
Odliczanie kosztu samochodowego
Oznaczenie Towaru i Usług
Odczytywanie wyciągów bankowych

Aby móc zaimportować faktury lub dokumenty z SaldeoSMART do programu Symfonia, należy w pierwszej kolejności wyeksportować dokumenty.

Eksport faktur z programu SaldeoSMART

Należy w menu głównym wybrać listę faktur, następnie wybrać podmiot i określić miesiąc z którego chcemy eksportować faktury.

Dokumenty można eksportować po włączeniu Trybu eksportu za pomocą przycisku Eksportuj do Optima.

UWAGA! 

Aby zacząć móc importować dokumenty, należy dokonać konfiguracji ustawień programu Symfonia oraz dokonać zmiany ustawień atrybutów! Pozwól naszym ekspertom pomóc Ci w tym zagadnieniu podczas wdrożenia!

Import pliku z fakturami w programie Symfonia:

Zrobić to możemy poprzez wejście w program, wybranie sekcji firma, następnie dokumenty, potem Import specjalny i Profil Saldeo. Pojawi się okno “Dane oczekujące na wczytanie”, należy w nim wskazać plik importu i wczytać. 

W następnym kroku po ukazaniu okna z pytaniem “Czy umportować opisy faktur VAT i rachunków?” trzeba wybrać tak.

Pojawi się komunikat o tym że proces przebiegł poprane. Dokumenty są dostępne w buforze. Aby wejść do buforu należy wybrać sekcję: Firma następnie: Dokumenty, potem Przeglądanie i Bufor.

Poznaj nasze dodatkowe usługi:

Obsługa serwisowa

Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

Wdrożenie

Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

  • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,

  • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,

  • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),

  • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Umów się na bezpłatną prezentację