Dziękujemy za złożenie zamówienia. Uzupełnij poniższy formularz – dane są niezbędne do prawidłowej konfiguracji usługi. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod 61 679 16 00 wew. 2. Dane niezbędne do konfiguracji Ogólne ustawieniaNazwa organizacji(wymagane) Adres mailowy administratora z pełnymi uprawnieniami(wymagane) Dodatkowi administratorzy (opcjonalni) - podaj ich adresy mailowe:Wprowadź adresy mailowe po przecinku np admin@poczta.pl, admin2@poczta.pl Admini mają prawo dodawać kolejnych użytkowników z ograniczonymi uprawnieniami. Dozwolone domeny użytkownikównp twojadomena.pl, gmail.com Dane do wysyłki poczty dla SMTPDane niezbędne do skonfigurowania konta pocztowego wysyłającego wiadomości, najlepiej aby był w Państwa domenie co gwarantuje prawidłowe dostarczanie wiadomości. SMTP jest propokołem używanym do wysyłki wiadomości mailowych. Sprawdź ustawienia u swojego dostawcy poczty np: home.pl - https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/co-to-jest-nazwa-poczta-smtp/ nazwa.pl - https://www.nazwa.pl/pomoc/baza-wiedzy/podstawowe-parametry-do-konfiguracji-programow-pocztowych/ zenbox.pl - https://zenbox.pl/pomoc/artykul/konfiguracja-programow-pocztowych-w-zenbox/Serwer poczty np smtp.poczta.pl(wymagane) Port serwera TLS (standardowy to 587 przy STARTTLS) Adres mailowy poczty np sejf@poczta.pl(wymagane) Nazwa nadawcy w wiadomościach np Sejf Twoja Super Firma Nazwa użytkownika SMTP(wymagane) Hasło użytkownika SMTP(wymagane) Potwierdź hasło użytkownika SMTP(wymagane) PozostałeCzyzaznacz jeśli odpowiedź jest TAK 2FA ma być domyślnie włączone? Zaznacz wszystkiePozostałe uwagi lub przydatne informacjeCAPTCHA Δ