Comarch ERP Optima

Sprawdź jak działa dodatek integracyjny dla Comarch ERP Optima.

Poniżej znajdują się parametry oraz instrukcja obsługi.

Parametry:

TYP KSIĘGOWOŚCI

 

KPiR
Ryczałt
Księgi Handlowe

TYP DOKUMENTÓW EKSPORTOWANYCH DO PROGRAMU:

Faktura kosztowa
Faktura szprzedażowa
Towar/materiał

PROGRAM KSIĘGOWY

 

Dodawanie nowej Firmy w Saldeo

Pobieranie bazy kontrahentów firm 

Pobieranie słownika kategorii z programu księgowego

Pobieranie numerów ewidencyjnych z programu księgowego

Pobieranie formy płatności 

Pobieranie listy rejestrów

Pobieranie listy pracowników firmy 

Pobieranie listy wymiarów
Pobieranie danych do importu w aplikacji księgowej przez SaldeoPULPIT
Pobieranie dokumentu bezpośrednio do programu księgowego 

PARAMETRY, CECHY, OPERACJE MOŻLIWE DO PRZEKAZANIA

Z DOKUMENTU SALDEOSMART DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO:

Kategoria 
Rejestr
Formy płatności słownik otwarty – możliwość wprowodzenia dowolnej nazwy
Wymiary
  • płatnik dokument (pracownik)
  • data obowiązku podatkowego
Korekty
Metoda kasowa
Typ transakcji
  • krajowa
  • unijna
  • poza unijna
  • trójstronna
  • podatnikiem jest nabywca
  • poza terytorium kraju
  • wewnątrz unijny – podatnikiem jest nabywca
  • poza unijny – podatnikiem jest nabywca
Księgowanie równoległe
Dzielenie kwoty faktury na pozycje
Odliczanie 50% VAT
Waluty obce
Odliczanie kosztu samochodowego
Eksport dowodu wewnętrznego
Kategoria Faktur wystawionych w SS ✔ 
Oznaczenie Towaru i Usług
Odczytywanie wyciągów bankowych

Aby móc zaimportować faktury lub dokumenty z SaldeoSMART do programu Comarch Optima, należy w pierwszej kolejności wyeksportować dokumenty.

Eksport faktur z programu SaldeoSMART

Należy w menu głównym wybrać listę faktur, następnie wybrać podmiot i określić miesiąc z którego chcemy eksportować faktury.

Dokumenty można eksportować po włączeniu Trybu eksportu za pomocą przycisku Eksportuj do Optima.

UWAGA! 

Aby zacząć móc importować dokumenty, należy dokonać konfiguracji ustawień programu Comarch Optima oraz dokonać zmiany ustawień atrybutów! Pozwól naszym ekspertom pomóc Ci w tym zagadnieniu podczas wdrożenia!

Import pliku z fakturami w programie Optima:

Zrobić to możemy poprzez wejście w program, wybranie sekcji pliki, następnie importuj zapisy i Dokumenty handlowe i raporty KB (XML).

Następnie powinno ukazać nam się okno importu, w nim należy zaznaczyć, że importowane mają być zarówno słowniki jak i dokumenty, a następnie:

  • wybrać plik do importu 
  • uruchomić import za pomocą symbolu błyskawicy

Poznaj nasze dodatkowe usługi:

Obsługa serwisowa

Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

Wdrożenie

Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

  • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,

  • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,

  • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),

  • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Umów się na bezpłatną prezentację