Enova 365 (LOGOTECH AA s.c)

Dodatek integracyjny do programu Enova 365 sprawdź jak działa.

Poniżej znajdują się parametry oraz instrukcja obsługi.

Parametry:

TYP KSIĘGOWOŚCI

 

KPiR
Ryczałt
Księgi Handlowe

TYP DOKUMENTÓW EKSPORTOWANYCH DO PROGRAMU:

 

Faktura kosztowa
Faktura szprzedażowa
Towar/materiał

PROGRAM KSIĘGOWY

 

Dodawanie nowej Firmy w Saldeo

Pobieranie bazy kontrahentów firm 

Pobieranie słownika kategorii z programu księgowego

Pobieranie numerów ewidencyjnych z programu księgowego

Pobieranie formy płatności 

Pobieranie listy rejestrów

Pobieranie listy pracowników firmy 

Pobieranie listy wymiarów
Pobieranie centrum kosztowe
Pobieranie dokumentu bezpośrednio do programu księgowego 

PARAMETRY, CECHY, OPERACJE MOŻLIWE DO PRZEKAZANIA Z DOKUMENTU SALDEOSMART DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO:

 

Kategoria 
Rejestr
Formy płatności słownik otwarty – możliwość wprowodzenia dowolnej nazwy
Wymiary
    • księgowanie równoległe
    • numer dodatkowy cechy opisu analitycznego
    • cechy dokumentu
Korekty
Metoda kasowa
Typ transakcji
    • krajowa
    • unijna
    • poza unijna
    • unijna trójstronna
    • odwrotne obciążenie
Księgowanie równoległe
Dzielenie kwoty faktury na pozycje
Odliczanie 50% VAT
Waluty obce
Odliczanie kosztu samochodowego
Eksport dowodu wewnętrznego
Kategoria Faktur wystawionych w SS ✔ 
Oznaczenie Towaru i Usług
Odczytywanie wyciągów bankowych

Eksport faktur z programu SaldeoSMART

Należy w menu głównym wybrać listę faktur, następnie wybrać podmiot i określić miesiąc z którego chcemy eksportować faktury.

Dokumenty można eksportować po włączeniu Trybu eksportu za pomocą przycisku Eksportuj do Enova

Import pliku z fakturami w programie Enova:

Zrobić to możemy poprzez wejście w program, wybranie sekcji pliki, następnie importuj zapisy i Dokumenty handlowe i raporty KB (XML).

W następnej kolejności należy:

Wybrać plik który chcemy importować (należy importować osobno typami dokumentów zakupowe i sprzedażowe). Powinno pojawić się okno  „Dokumenty handlowe i raporty KB (XML)”.  Pamiętaj aby zaznaczyć opcję „Identyfikator z pominięciem numerów GUID” ☑, należy również określić typ dokumentu oraz wybrać jego definicję, zakres dat do których będzie importowany plik.

Lista zaimportowanych dokumentów zostaje przeniesiona do Bufora i jest widoczna wg wskazanych dat. Aby Przenieść je do KPiR należy kliknąć „predekretuj”.

Poznaj nasze dodatkowe usługi:

Obsługa serwisowa

Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

Wdrożenie

Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

  • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,

  • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,

  • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),

  • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Umów się na bezpłatną prezentację