Fakt

 

Sprawdź jak działa dodatek integracyjny dla Fakt.

Poniżej znajdują się parametry oraz instrukcja obsługi.

Parametry:

TYP KSIĘGOWOŚCI

 

KPiR
Księgi Handlowe

TYP DOKUMENTÓW EKSPORTOWANYCH DO PROGRAMU:

Faktura kosztowa
Faktura szprzedażowa
Towar/materiał

PROGRAM KSIĘGOWY

 

Pobieranie bazy kontrahentów firm 
Pobieranie słownika kategorii z programu księgowego

PARAMETRY, CECHY, OPERACJE MOŻLIWE DO PRZEKAZANIA

Z DOKUMENTU SALDEOSMART DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO:

Kategoria 

KPiR: kolumna książi

KH: kategoria konta

Rejestr oddział firmy
Formy płatności ✔ 
Wymiary
  • Rejestracje 
  • kody grup towarów i usług
Typ transakcji
  • krajowa
  • unijna
  • poza unijna
  • unijna trójstronna
  • import usług z UE i z poza UE
Dzielenie kwoty faktury na pozycje
Odliczanie 50% VAT
Waluty obce
Odliczanie kosztu samochodowego
Oznaczenie Towaru i Usług

Aby móc zaimportować faktury lub dokumenty z SaldeoSMART do programu Fakt, należy w pierwszej kolejności wyeksportować dokumenty.

Eksport faktur z programu SaldeoSMART

Należy w menu głównym wybrać listę faktur, następnie wybrać podmiot i określić miesiąc z którego chcemy eksportować faktury.

Dokumenty można eksportować po włączeniu Trybu eksportu za pomocą przycisku Eksportuj do Fakt.

UWAGA! 

Aby zacząć móc importować dokumenty, należy dokonać konfiguracji ustawień programu Fakt oraz dokonać zmiany ustawień atrybutów! Pozwól naszym ekspertom pomóc Ci w tym zagadnieniu podczas wdrożenia!

Import pliku z fakturami w programie Fakt:

Aby zaimportować w programie FAKT plik z fakturami po wejściu w program księgowy należy wybrać:

“Plik (A)” następnie “Import danych (E)” potem “wybór formatu 19. Fakt – import danych z pliku IMP 

Należy wybrać:

  • Typ importu: Dane z programu Fakt, (19) Fakt: Dane z plików  IMP
  • Wybierz plik (wybieramy zapisany na dysku plik z dokumentami klienta).
  • F9 Wykonaj (pojawi się okno z informacją, że import został zakończony).

Następnie nacisnąć przycisk “wykonaj”.

Po wykonanym Imporcie powinna wyświetlić się lista zaimportowanych dokumentów.

 

Poznaj nasze dodatkowe usługi:

Obsługa serwisowa

Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

Wdrożenie

Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

  • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,

  • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,

  • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),

  • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Umów się na bezpłatną prezentację