InsERT GT

Sprawdź jak działa dodatek integracyjny dla InsERT EDI++.

Poniżej znajdują się parametry oraz instrukcja obsługi.

Parametry:

TYP KSIĘGOWOŚCI

 

Księgi Handlowe
Ryczałt
KPiR

TYP DOKUMENTÓW EKSPORTOWANYCH DO PROGRAMU:

Faktura kosztowa
Faktura szprzedażowa
Towar/materiał

PROGRAM KSIĘGOWY

 

Dodawanie nowej Firmy w Saldeo
Pobieranie bazy kontrahentów firm 
Pobieranie słownika kategorii z programu księgowego

PARAMETRY, CECHY, OPERACJE MOŻLIWE DO PRZEKAZANIA

Z DOKUMENTU SALDEOSMART DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO:

Kategoria 

Formy płatności
  • słownik zamknięty
Rejestr rodzaj transakcji
Korekty
Typ transakcji
  • krajowa
  • ubijna
  • pozaunijna
  • trójstronna
  • podatnikiem jest nabywca
  • poza terytorium kraju
  • wewnątrz unijny – podatnikiem jest nabywca
  • poza unijny – podatnikiem jest nabywca
Odliczanie 50% VAT
Waluty obce
Odliczanie kosztu samochodowego
Oznaczenie Towaru i Usług
Odczytywanie wyciągów bankowych

Aby móc zaimportować faktury lub dokumenty z SaldeoSMART do programu Insert GT, należy w pierwszej kolejności wyeksportować dokumenty.

Eksport faktur z programu SaldeoSMART

Należy w menu głównym wybrać listę faktur, następnie wybrać podmiot i określić miesiąc z którego chcemy eksportować faktury.

Dokumenty można eksportować po włączeniu Trybu eksportu za pomocą przycisku Eksportuj do Insert GT.

UWAGA! 

Aby zacząć móc importować dokumenty, należy dokonać konfiguracji ustawień programu Insert GT oraz dokonać zmiany ustawień atrybutów! Pozwól naszym ekspertom pomóc Ci w tym zagadnieniu podczas wdrożenia!

Import pliku z fakturami w

programie InsERT:

Należy wejść w aplikację InsERT. 

W module Rewizor należy wejść w Narzędzia → Import → Plik komunikacji →  w sekcji plik trzeba wybrać zapisany poprzednio wyeksportowany z SaldeoSMART plik. 

W kolejnym oknie należy zaznaczyć na liście faktury które mają zostać zaimportowane. Po wybraniu faktur które chcemy zaimportować, klikamy przycisk „dalej”. 

 

Program potwierdzi ilość wybranych do importu pozycji w następnym oknie.

 

    Następnie po kliknięciu Zakończ pojawi się okno z Wynikiem importu.

     

      Poznaj nasze dodatkowe usługi:

      Obsługa serwisowa

      Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

      W ramach naszych usług otrzymujesz:

      • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,

      • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

      • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,

      • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

      • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

      • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

      Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

      Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

      Wdrożenie

      Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

      • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,

      • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,

      • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),

      • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

      Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

      Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

      W ramach naszych usług otrzymujesz:

      • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

      • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

      • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

      • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

      Umów się na bezpłatną prezentację