SUPER KSIĘGA PODATKOWA

Sprawdź jak działa dodatek integracyjny dla SKP.

Poniżej znajdują się parametry oraz instrukcja obsługi.

Parametry:

    poprawić 

     

    Aby móc zaimportować faktury lub dokumenty z SaldeoSMART do programu SKP, należy w pierwszej kolejności wyeksportować dokumenty.

    Eksport faktur z programu SaldeoSMART

    Należy w menu głównym wybrać listę faktur, następnie wybrać podmiot i określić miesiąc z którego chcemy eksportować faktury.

    Dokumenty można eksportować po włączeniu Trybu eksportu za pomocą przycisku Eksportuj do Super Księga Podatkowa.

    UWAGA! 

    Aby zacząć móc importować dokumenty, należy dokonać konfiguracji ustawień programu Super Księga Podatkowa oraz dokonać zmiany ustawień atrybutów! Pozwól naszym ekspertom pomóc Ci w tym zagadnieniu podczas wdrożenia!

    Import pliku z fakturami w programie Super Księga Podatkowa:

    Zrobić to możemy poprzez wejście w program, wybranie sekcji Księgi, następnie KsięgowanieOperacje i Import z obcych programów.

    Następnie ukarze się nam okno “Import danych“. Import z pliku, klikamy Wybierz plik następnie pojawi się okno “Wybierz plik z danymi do importu” należy wybrać plik źródłowy (Plik wygenerowany w SaldeoSMART).

    Po wybraniu pliku należy kliknąć Otwórz. 

    Pojawi się okno “Import danych” wybieramy odpowiednie konto w systemie i klikamy Importuj oraz Zamknij.

    Poznaj nasze dodatkowe usługi:

    Obsługa serwisowa

    Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

    W ramach naszych usług otrzymujesz:

    • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,

    • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

    • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,

    • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

    • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

    • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

    Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

    Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

    Wdrożenie

    Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

    • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,

    • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,

    • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),

    • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

    Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

    Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

    W ramach naszych usług otrzymujesz:

    • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

    • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

    • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

    • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

    Umów się na bezpłatną prezentację