Streamsoft Ala

Sprawdź jak działa dodatek integracyjny dla Streamsoft Ala.

Poniżej znajdują się parametry oraz instrukcja obsługi.

Parametry:

TYP KSIĘGOWOŚCI

 

KPiR

TYP DOKUMENTÓW EKSPORTOWANYCH DO PROGRAMU:

Faktura kosztowa
Faktura szprzedażowa
Towar/materiał

PROGRAM KSIĘGOWY

 

Dodawanie nowej Firmy w Saldeo
Pobieranie bazy kontrahentów firm 

PARAMETRY, CECHY, OPERACJE MOŻLIWE DO PRZEKAZANIA

Z DOKUMENTU SALDEOSMART DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO:

Kategoria  wzór dekretu
Rejestr rejestr VAT
Formy płatności słownik zamknięty
Korekty
Odliczanie 50% VAT
Odliczanie kosztu samochodowego
Oznaczenie Towaru i Usług
Tyklko komunikacja bez rozchodów wewnętrznych

Aby móc zaimportować faktury lub dokumenty z SaldeoSMART do programu Streamsoft Ala, należy w pierwszej kolejności wyeksportować dokumenty.

Eksport faktur z programu SaldeoSMART

Należy w menu głównym wybrać listę faktur, następnie wybrać podmiot i określić miesiąc z którego chcemy eksportować faktury.

Dokumenty można eksportować po włączeniu Trybu eksportu za pomocą przycisku Eksportuj do Stramsoft Ala.

UWAGA! 

Aby zacząć móc importować dokumenty, należy dokonać konfiguracji ustawień programu Streamsoft Ala oraz dokonać zmiany ustawień atrybutów! Pozwól naszym ekspertom pomóc Ci w tym zagadnieniu podczas wdrożenia!

Import pliku z fakturami w programie Streamsoft Ala:

Następnie należy wejść w Streamsoft ALA, wybrać moduł „Księgowość” w nim „Import poleceń księgowania”

 

W oknie „Polecenia księgowania” należy kliknąć w ikonę „Odczytaj polecenia księgowania

Pojawi się lista wpisów pochodząca z importowanych plików. Następnie trzeba kliknąć w ikonę „Zaksięguj polecenia księgowania”.

W oknie „Księgowanie poleceń księgowania” należy zaznaczyć księgi i rejestr VAT następnie trzeba zaakceptować przyciskiem „ok„.

Gdy ukażę się okno „Wpis do księgi”  trzeba zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”.

Następnie pojawi się okno „Wpis do rejestru VAT – Zakupy” – trzeba zapisać więc klikamy „Zapisz„.

Pojawi się informacja o zapłacie trzeba uzupełnić odpowiednio, następnie zapisać.

 

Zaimportowane pliki pojawią się w rejestrze VAT  sprzedaży lub zakupu.

Poznaj nasze dodatkowe usługi:

Obsługa serwisowa

Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

Wdrożenie

Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

  • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,

  • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,

  • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),

  • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Umów się na bezpłatną prezentację