Szkolenie z wystawiania, pobierania i akceptacji faktur z KSeF – praktyczne szkolenie

Podczas rozmów, które przeprowadziliśmy z wieloma biurami rachunkowymi okazało się, że największym dla nich problemem, jest wygospodarowanie czasu potrzebnego na przekazane wszystkich niezbędnych informacji swoim klientom. Tak naprawdę nie ma dogodnego terminu. Gonią codzienne obowiązki, na horyzoncie widać już święta, później rozliczenia roczne PIT-11, firm, spółek, deklaracje PIT/CIT, składka zdrowotna, sprawozdania finansowe i mamy już lipiec, a to okres wakacyjny, który nie jest najlepszym momentem na wprowadzanie nowego systemu. Bo jedziecie na wakacje czy w tym roku robimy wolne od wakacji ?

Do czasu obowiązkowego uruchomienia KSeF biura będą musiały:

– wyjaśnić każdemu klientowi, czym jest KSeF (dla 90%+ będzie to nowość),

– uzyskać od każdego klienta TOKEN,

– uzgodnić z każdym klientem sposób merytorycznej akceptacji dokumentów pojawiających się w KSeF – i tylko tam (bez PDF na maila itp),

– sprawdzić czy każdy klient posiada program do fakturowania kompatybilny z KSeF, jeśli nie to udostępnić mu takowy. Bo „moja księgowa mi to załatwi tak jak i kredyt w banku czy kontrole z US/PIP/CBŚ…”

Jeśli nie masz czasu tłumaczyć wszystkiego każdemu klientowi z osobna (zakładając, że 50 klientom, poświęcisz 2 godziny, zajmie Ci to 100 godzin, czyli prawie 3/4 miesiąca pracy), zaproś go na webinar o KSeF dla klientów biur rachunkowych, gdzie dowie się wszystkiego co potrzebne od teorii po praktykę (od uzyskania TOKENU po odbiór i wysyłkę faktury). Webinar organizowany jest w wybranym przez Ciebie terminie tylko i wyłącznie dla klientów twojego biura.

W zależności od wybranego terminu dla 50 uczestników cena może wynieść nawet 0 zł!!! Liczba miejsc jest ograniczona a promocja dotyczy listopada.

W terminach grudniowych cena wynosi już 2000 zł i rośnie z każdym miesiącem. W lipcu za szkolenie trzeba będzie zapłacić nawet 3000 zł

Decyduje kolejność zgłoszeń więc zarezerwuj termin już dziś!

Dodatkowo możesz współuczestniczyć w webinarze gdzie:

  • otrzymasz gotowy plan spotkania,

  • w zależnie od ustaleń możesz poprowadzić małą lub dużą część spotkania (opowiedzieć o 1 lub kilku elementach),

  • zbudujesz doświadczenie jako prezenter zdalny (przy swoim komputerze) lub możesz uczestniczyć w naszym biurze w dedykowanej do tego przestrzeni przy ul. Palacza 13, Poznań,

  • zbudujesz wizerunek profesjonalnego eksperta który na bieżąco jest ze zmianami i pro-aktywnie wdraża je u Swoich klientów.

Daj znać czy taka możliwość Cię interesuje. Jeśli nie – bez presji. Jeśli tak – pomożemy ze wszystkim od kwestii technicznych do merytorycznych.

Liczba miejsc ograniczona.

Zobacz co mówią o szkoleniu jego uczestnicy:

  • % uczestników wystawiających MAKSYMALNĄ ocene spotkania: 93% 93%

"Wiem już co to KSEF, wiem jak uzyskać dostęp, jak działać z fakturami, myślę, że posiadam po tym szkoleniu wiedzę która pozwoli mi się swobodnie z tym systemem obchodzić."

Aleksandra – dyrektor przedszkola

"Bardzo dokładnie przedstawiony problem oraz jego rozwiązania."

Marta – Kancelaria Prawna

"Rzetelne szkolenie, dużo informacji ale podanych jak najprzystępniejszy sposób."

Szymon – Weterynarz

"Informacje przekazane w sposób zrozumiały dla każdego, sprawna komunikacja."

Weronika – wynajem i administracja

"Dobre i jasne szkolenie., Mam nadzieje że docelowo pomoże to nam szybkiej pracy i zaginionych fakturach ;)"

Maciej – biuro projektowe

"Konkretnie i na temat. Dziękuję bardzo!"

Anna – branża Beauty

"Dziękuje bardzo za jasne i dogłębne podejście do tematu."

Agnieszka – działalność Handlowa

"Wyjaśnione jasno i klarownie."

Michał – Ślusarz i Stolarstwo

"Jasno przekazane informacje, sprawna organizacja i ogarnianie pytań."

Kevin – złotnictwo

Wybierz odpowiedni termin szkolenia i wskaż ilość uczestników powyżej 50, a jeśli mieścisz się w limicie 50 nic nie wpisuj w tym polu.

Aby złożyć zamówienie zaloguj się używając numeru NIP lub adresu mailowego oraz hasła które określiłeś przy składaniu zamówienia.
Zaloguj się na swoje konto w sklepie Best-IT. Jeśli nie pamiętasz hasła to możesz je TUTAJ ODZYSAĆ <- kliknij.

Szkolenie z wystawiania i pobierania faktur z KSeF – praktyczne szkolenie

Cena zależna od terminu od 2000zł netto

Szkolenie z wystawiania i pobierania faktur z KSeF – praktyczne szkolenie

Cena podstawowa będzie się zmieniać w czasie zależnie od wybranego terminu zgodnie z tabela dostępną do rozwinięcia w opisie na dole strony.

Zaloguj się na swoje konto w sklepie best-it.pl, a jeśli nie pamiętasz hasła możesz je odzyskać po naciśnięciu „Nie pamiętasz hasła?”


Logowanie


Plan szkolenia:

  • Teoria KSeF:
    • Czym jest KSeF?
    • Jak można uzyskać do niego dostęp?
    • Kto i od kiedy musi korzystać z KSeF-u?
    • Czym jest TOKEN i jak go wygenerować?
  • Praktyka KSeF:
    • Wystawianie faktury i wysyłka do KSeF – codzienny obowiązek wysyłki wystawionej faktury w tym samym dniu do 23:59…,
    • Pobieranie faktur – wszyscy którzy mają dostęp do KSeF widzą wszystko (biurko prezesa/helikopter)
    • Jaki model akceptacji przyjąć (faktura za 1MLN PLN)?
    • Jak dziś wdrożyć elektroniczną wymianę dokumentów w firmie?
  • praktyka SaldeoSMART:
    • jak dodać Token aby móc wysyłać/pobierać faktury?
    • Prosta i rozbudowana akceptacja dokumentów pobranych?
    • Jak jeszcze możemy ułatwić Sobie życie dzięki KSeF?
  • Zadanie domowe -> ZAW-FA + Token

W ramach ceny podstawowej jest:

  • limit 50 użytkowników
  • możliwość rozszerzenia o paczki użytkowników:
    • do 100 -> +500zł
    • do 150 -> +1000zł
    • do 200 -> +1500zł
    • do 250 -> +2000zł
    • do 300 -> +2500zł
    • do 500 -> +3000zł
  • po przekroczeniu limitu odpłatność wynosi +25zł netto za 1 uczestnika fakturowane po zakończeniu wydarzenia,
  • materiały dodatkowe przesyłane po spotkaniu na adres mailowy uczestnika,

Wybierz datę i limit uczestników – pojawi się cena zależnie od wybranych parametrów pod kalendarzem:

SKU: 314 Kategorie: ,

Opis

Cena podstawowa będzie się zmieniać w czasie zależnie od wybranego terminu:
Kwoty podane w netto i należy doliczyć do nich +23% VAT

Najczęstrze pytania i odpowiedzi

  1. Nie wszyscy klienci biura rachunkowego mogą/chcą to oglądać
    1. Frekwencja w śród biur które wykonały wszystkie czynności czyli wysłanie wiadomość e-mail, SMS i osobista rozmowa lub bezpośredni telefon – ok. 80% spośród wszystkich zaproszonych klientów aktywnie uczestniczyło. Ważne jest to że biuro informuje każdego klienta o obowiązkowej obecności. Jeśli biuro wysłało tylko maila ta frekwencja spada do ok. 30%.
  2. Nie mam czasu przeprowadzać takiego szkolenia
    1. Dlatego organizujemy je, gdzie mamy gotowy plan, przykłady i mnóstwo praktyki z przystępnym językiem dla wysublimowanych słuchaczy jak i prostych „chopów” 😉
  3. Boje się występować publicznie
    1. Nie musisz jeśli nie chcesz współuczestniczyć. Możesz, pamiętając o tym że w pokoju nie ma Twoich słuchaczy bezpośrednio. Jeśli się nie czujesz możesz pojawić się tylko jako głos lub pisząc wiadomości na czacie.

Tabela cen - kliknij tutaj aby rozwinąć tabele cen

do 30 listopada 2023 0,00 zł
grudzień 2023 2 000,00 1 000,00 zł
styczeń 2024 2 200,00 1 600,00 1 100,00 zł
luty 2024 2 200,00 1 650,00 zł
marzec 2024 2 400,00 zł
kwiecień 2024 2 400,00 zł
maj 2024 2 600,00 zł
czerwiec 2024 2 600,00 zł
lipiec 2024 3 000,00 zł
sierpień 2024 3 000,00 zł
wrzesień 2024 3 000,00 zł

Cena podstawowa będzie się zmieniać w czasie zależnie od wybranego terminu: Kwoty podane w netto i należy doliczyć do nich +23% VAT

 

Logowanie