Obieg dokumentów skrojony na miarę

Twojej firmy!

Kluczowe Korzyści Best Obieg:

  • szybki czas wdrożenia -> już w 4 tygodnie osiągasz pierwsze korzyści!

  • atrakcyjny koszt wdrożenia i utrzymania – już od 5 tyś zł netto i 629zł netto/mc,

  • możliwość tworzenia prostych i rozbudowanych wielu-etapowych schematów akceptacji,

  • a wszystko to przez przeglądarkę lub aplikację mobilną z dowolnego miejsca na świecie!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Uporządkujesz procesy akceptacji

dzięki temu przyśpieszysz obieg dokumentu w firmie, zwiększając efektywność pracy.

Dopasowanie schematu obiegu danego dokumentu 

pomoże zoptymalizować procesy, co pozwoli na lepsze zarządzanie czasem i zasobami.

Uzyskasz możliwość dodawania opisów i komentarzy 

co ułatwi komunikację i wyeliminuje nieporozumienia, wspierając współpracę w zespole.

Otrzymasz rozbudowane uprawnienia użytkowników

decyduj co dany użytkownik może zobaczyć, jakie dokumenty trafią do danego działu.

 

Wyeliminujesz prawdopodobieństwo zgubienia dokumentów

dzięki czemu unikniesz zagrożenia poczucia wstydu przed dostawcami z tytułu niezapłaconych dokumentów i windykacji, popraw dzięki temu wizerunek firmy.

Pytania? Chętnie na nie odpowiemy!

  • Hidden
  • Hidden
    Zaznacz które moduły Cię interesują
  • Hidden
  • Hidden
    Wpisz w 2-3 zdaniach jak możemy Ci pomóc, im dokładniejszy opis tym bardziej precyzyjną odpowiedź otrzymasz. Jeśli preferujesz odpowiedź mailową napisz to proszę.
  • Hidden
    Program księgowy na jakim pracujesz - to nam ułatwi dopasowanie oferty.