Poznaj rozwiązanie SaldeoSMART!

SaldeoSMART to innowacyjne rozwiązanie które zostało stworzone aby usprawnić procesy biznesowe.

Biura rachunkowe mogą podnieść jakość swoich usług oraz zyskać zadowolonych klientów. Platforma umożliwia zoptymalizowanie pracy księgowych, oszczędność czasu i eliminację błędów poprzez efektywny odczyt danych z faktur oraz elektroniczny obieg dokumentów.

Przedsiębiorcy zyskują możliwość efektywnej komunikacji z księgowością, umożliwia wystawianie faktur oraz kontrolowanie płatności. Dla firm jest szansą na zwiększenie efektywności operacyjnej i usprawnienie procesów finansowych.

Ile dokumentów może przetworzyć 3 pracowników księgowych?

Bez SaldeoSMART

Z SaldeoSMART

Poznaj nasze rozwiązania które przyśpieszą Twoją pracę:

 

Załatwiasz sprawy poza biurem?

To nie problem!

Wypróbuj naszą aplikację mobilną SaldeoSMART, umożliwi Ci ona stały dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze za pomocą Twojego telefonu!

Cennik dla biura rachunkowego

Wielkość biura

Małe
Standardowe

Asystent biura

netto/mies.

Cena zawiera

klientów 10 klientów w cenie, +6 zł za każdego kolejnego klienta /mies." 100 klientów w cenie, +4 zł za każdego kolejnego klienta /mies."

20 kredytów Kredyt służy do odczytywania (OCR) faktur, wyciągów oraz pobierania faktur z KSeF.

Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowych

Skontaktuj się
  • Program do wystawiania faktur dla klientów
  • Wysyłka faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • Integracja z programem księgowym

Asystent księgowego

netto/mies.

Cena zawiera

klientów 10 klientów w cenie, +6 zł za każdego kolejnego klienta /mies." 100 klientów w cenie, +4 zł za każdego kolejnego klienta /mies."
kredytów Kredyt służy do odczytywania (OCR) faktur, wyciągów oraz pobierania faktur z KSeF.

Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowych

Skontaktuj się
  • OCR faktur zakupu
  • Automaty księgujące
  • OCR wyciągów bankowych
  • Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
  • Integracja z programem księgowym

Specjalista

netto/mies.

Cena zawiera

klientów 10 klientów w cenie, +6 zł za każdego kolejnego klienta /mies." 100 klientów w cenie, +4 zł za każdego kolejnego klienta /mies."
kredytów Kredyt służy do odczytywania (OCR) faktur, wyciągów oraz pobierania faktur z KSeF.

Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowych

Skontaktuj się
  • Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
  • Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
  • Tworzenie zadań cyklicznych
  • Zaawansowane raporty i zestawienia
  • Narzędzia do komunikacji z klientami

Poznaj nasze dodatkowe usługi:

Obsługa serwisowa

Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

Wdrożenie

Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

  • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,

  • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,

  • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),

  • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Sprawdź jak nas oceniają nasi klienci!

Umów się na bezpłatną prezentację