Proste wprowadzenie KSeFu dzięki SaldeoSMART!
KSeF jest systemem udostępnionym przez Ministerstwo Finansów, który pozwala na m.in. wystawianie, przechowywanie i udostępnianie faktur w sposób ustrukturyzowany. Dokumenty w KSeF zbierane są przez Ministerstwo Finansów. Wymagana jest zgoda odbiorcy dokumentu przed wejściem obowiązku.
Wprowadź z łatwością KSeF w Swoim Biurze dzięki SaldeoSMART!
Co zyskasz zarządzając KSeF poprzez SaldeoSMART?
- Łatwość korzystania z KSeF
Wystarczy wygenerować token i dodać go w SaldeoSMART. Resztą procesów będziesz mógł zarządzać bezpośrednio w aplikacji SaldeoSMART.
- Bezpieczeństwo
Eksperci SaldeoSMART czuwają, aby aplikacja była zgodna z przepisami. Korzystając z SaldeoSMART nie musisz obawiać się Krajowego Systemu e-Faktur.
- Automatyzacja
SaldeoSMART zautomatyzujesz większość działań związanymi z KSeFem i nie tylko, dzięki czemu oszczędzisz czas.
- Zarządzaj uprawnieniami
W SaldeoSMART z łatwością nadasz oraz zarządzisz uprawnieniami współpracowników dotyczących KSeF.
- Wystawiaj faktury
W SaldeoSMART sprawnie wystawisz faktury, aplikacja automatycznie sprawdza poprawność faktury przed wysłaniem jej do KSeF.
- Automatyzuj pracę
W SaldeoSMART istnieje możliwość zbiorczej wysyłki do KSeF oraz pobierania dokumentów z KSeF przy okazji sprawdzając czy faktura jest duplikatem. Po wysłaniu faktury do KSeF użytkownik może sprawdzić z łatwością jej status.
- Bądź na bieżąco
Otrzymuj powiadomienia w aplikacji dotyczące KSeF.
Pozwól SaldeoSMART uprościć twoją nową codzienność z KSeF!