Proste wprowadzenie KSeFu dzięki SaldeoSMART!

KSeF jest systemem udostępnionym przez Ministerstwo Finansów, który pozwala na m.in. wystawianie, przechowywanie i udostępnianie faktur w sposób ustrukturyzowany. Dokumenty w KSeF zbierane są przez Ministerstwo Finansów. Wymagana jest zgoda odbiorcy dokumentu przed wejściem obowiązku.

Wprowadź z łatwością KSeF w Swoim Biurze dzięki SaldeoSMART!

Co zyskasz zarządzając KSeF poprzez SaldeoSMART?

  • Łatwość korzystania z KSeF 
    Wystarczy wygenerować token i dodać go w SaldeoSMART. Resztą procesów będziesz mógł zarządzać bezpośrednio w aplikacji SaldeoSMART.

 

  • Bezpieczeństwo
    Eksperci SaldeoSMART czuwają, aby aplikacja była zgodna z przepisami. Korzystając z SaldeoSMART nie musisz obawiać się Krajowego Systemu e-Faktur.

  • Automatyzacja
    SaldeoSMART zautomatyzujesz większość działań związanymi z KSeFem i nie tylko, dzięki czemu oszczędzisz czas.

  • Zarządzaj uprawnieniami
    W SaldeoSMART z łatwością nadasz oraz zarządzisz uprawnieniami współpracowników dotyczących KSeF. 

  • Wystawiaj faktury
    W SaldeoSMART sprawnie wystawisz faktury, aplikacja automatycznie sprawdza poprawność faktury przed wysłaniem jej do KSeF.

  • Automatyzuj pracę
    W SaldeoSMART istnieje możliwość zbiorczej wysyłki do KSeF oraz pobierania dokumentów z KSeF przy okazji sprawdzając czy faktura jest duplikatem. Po wysłaniu faktury do KSeF użytkownik może sprawdzić z łatwością jej status. 

  • Bądź na bieżąco
    Otrzymuj powiadomienia w aplikacji dotyczące KSeF.

 

Pozwól SaldeoSMART uprościć twoją nową codzienność z KSeF!

Poznaj nasze dodatkowe usługi:

Obsługa serwisowa

Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,
  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,
  • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,
  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,
  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,
  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

Wdrożenie

Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

  • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,
  • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,
  • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),
  • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

W ramach naszych usług otrzymujesz:

  • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,
  • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,
  • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,
  • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

Umów się na bezpłatną prezentację