Rozwiązanie skrojone na miarę Twojego biura rachunkowego!
Zyskaj na czasie, miejscu i pieniądzach, dzięki naszemu rozwiązaniu! Niech nadgodziny spędzone nad dokumentacją staną się przeszłością!
Uwolnij się od monotonnej powtarzalnej pracy, pozostawiając ją inteligentnym algorytmom. Zyskaj przewagę nad konkurencją poprzez zwiększenie efektywności i jakości pracy.
Ile dokumentów może przetworzyć 3 pracowników księgowych?
Z SaldeoSMART
Bez SaldeoSMART
Poznaj nasze rozwiązania które przyśpieszą pracę Twojego biura:
Załatwiasz sprawy poza biurem?
To nie problem!
Wypróbuj naszą aplikację mobilną SaldeoSMART, umożliwi Ci ona stały dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze za pomocą Twojego telefonu!
Cennik
Asystent biura
20 kredytów Kredyt służy do odczytywania (OCR) faktur, wyciągów oraz pobierania faktur z KSeF. Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowychSkontaktuj się
- Program do wystawiania faktur dla klientów
- Wysyłka faktur do KSeF
- OCR faktur zakupu (w ramach 20 kredytów/mies.)
- Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego
- OCR faktur zakupu
- Automaty księgujące
- OCR wyciągów bankowych
- Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
- Integracja z programem księgowym
Specjalista
- Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
- Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
- Tworzenie zadań cyklicznych
- Zaawansowane raporty i zestawienia
- Narzędzia do komunikacji z klientami
Ekspert
Cena zawiera
- Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
- Elektroniczny obieg faktur i dokumentów dla użytkowników obiegowych
- Wieloetapowe ścieżki akceptacji dla użytkowników obiegowych
- Zaawansowane statystyki i analizy pracy
- Rozliczanie zaliczek
Powyższe ceny mają charakter informacyjny, mogą ulec zmianie. Przedstawione powyżej informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.