Rozwiązanie skrojone na miarę Twojego biura rachunkowego!

Zyskaj na czasie, miejscu i pieniądzach, dzięki naszemu rozwiązaniu! Niech nadgodziny spędzone nad dokumentacją staną się przeszłością! 

Uwolnij się od monotonnej powtarzalnej pracy, pozostawiając ją inteligentnym algorytmom. Zyskaj przewagę nad konkurencją poprzez zwiększenie efektywności i jakości pracy.

Ile dokumentów może przetworzyć 3 pracowników księgowych?

Z SaldeoSMART

Bez SaldeoSMART

Poznaj nasze rozwiązania które przyśpieszą pracę Twojego biura:

 

Załatwiasz sprawy poza biurem?

To nie problem!

Wypróbuj naszą aplikację mobilną SaldeoSMART, umożliwi Ci ona stały dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze za pomocą Twojego telefonu!

Cennik

Wielkość biura
Małe
Standardowe

Asystent biura

netto/mies.
Cena zawiera
klientów 10 klientów w cenie, +6 zł za każdego kolejnego klienta /mies." 100 klientów w cenie, +4 zł za każdego kolejnego klienta /mies."

20 kredytów Kredyt służy do odczytywania (OCR) faktur, wyciągów oraz pobierania faktur z KSeF. Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowychSkontaktuj się

  • Program do wystawiania faktur dla klientów
  • Wysyłka faktur do KSeF
  • OCR faktur zakupu (w ramach 20 kredytów/mies.)
  • Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
  • Integracja z programem księgowym

Asystent księgowego

netto/mies.
Cena zawiera
klientów 10 klientów w cenie, +6 zł za każdego kolejnego klienta /mies." 100 klientów w cenie, +4 zł za każdego kolejnego klienta /mies."
kredytów Kredyt służy do odczytywania (OCR) faktur, wyciągów oraz pobierania faktur z KSeF.
Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowych Skontaktuj się
  • OCR faktur zakupu
  • Automaty księgujące
  • OCR wyciągów bankowych
  • Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
  • Integracja z programem księgowym

Specjalista

netto/mies.
Cena zawiera
klientów 10 klientów w cenie, +6 zł za każdego kolejnego klienta /mies." 100 klientów w cenie, +4 zł za każdego kolejnego klienta /mies."
kredytów Kredyt służy do odczytywania (OCR) faktur, wyciągów oraz pobierania faktur z KSeF.
Nielimitowana ilość kont użytkowników standardowych Skontaktuj się
  • Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
  • Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników biura
  • Tworzenie zadań cyklicznych
  • Zaawansowane raporty i zestawienia
  • Narzędzia do komunikacji z klientami

Powyższe ceny mają charakter informacyjny, mogą ulec zmianie. Przedstawione powyżej informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Umów się na bezpłatną prezentację