Archiwum teczki pracowniczej!

Zyskaj szybki i zdalny dostęp do informacji kadrowych za pomocą SaldeoSMART! Uporządkowane elektroniczne dokumenty kadrowe ułatwią szybkie odnajdywanie potrzebnych informacji o pracownikach oraz udostępnianie im informacji! 

Poznaj funkcje, które zrewolucjonizują sposób pracy w dziale kadr:

  • Elektroniczne teczki pracownicze – Dzięki E-Teczkom pracowniczym zyskasz pełną zdigitalizowaną dokumentację kadrową. Umożliwiamy zapewnienie uprawnionym użytkownikom dostępu do akt 24/7. Teraz zarządzanie dokumentacją kadrową stanie się łatwe, efektywne i zawsze dostępne online.

  • Archiwum dokumentów kadrowych – Nasze proste w obsłudze elektroniczne archiwum dokumentów kadrowych działa zgodnie z przepisami i RODO. Dzięki tej funkcji skrócisz wymagany czas archiwizacji dokumentów nawet do 10 lat, oszczędzając cenne miejsce i zminimalizujesz ryzyko utraty ważnych informacji.

  • Akceptacja zaliczek i wydatków – Nasza funkcja akceptacji zaliczek i wydatków umożliwia Ci pełną kontrolę nad kwotami wydawanymi pracownikom oraz szybki dostęp do informacji o zaliczkach. Monitoruj, kto i kiedy otrzymał zaliczkę, kontroluj koszty i śledź wydatkowanie środków. Zarządzaj zaliczkami w formie gotówki lub przelewów.

  • Lista pracowników – Zapewniamy czytelną listę wszystkich pracowników firmy wraz z najważniejszymi informacjami. To ułatwi Ci szybkie wyszukiwanie i dostęp do informacji o pracownikach

  • Przypomnienia o ważnych terminachDzięki naszym automatycznym przypomnieniom o ważnych terminach, żadna data nie umknie Twojej uwadze. Bądź zawsze na bieżąco z datami ważności badań, szkoleń BHP czy umów.

  • Przegląd własnej teczki pracowniczej – Dla pełnej przejrzystości, zapewniamy możliwość pracownikom dostępu do wglądu w swoją własną teczkę pracowniczą. Każdy pracownik może śledzić swoje dane i dokumenty w łatwy i bezpieczny sposób.

 

    Usprawnij prace w dziale kadr dzięki SaldeoSMART! Elektroniczne teczki pracownicze, archiwum, lista pracowników oraz przypomnienia o ważnych terminach to tylko niektóre funkcje które wspomogą prace w dziale kadr!

    Poznaj nasze dodatkowe usługi:

    Obsługa serwisowa

    Oferujemy abonament na wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń, istnieje również możliwość wykupienia pakietu wsparcia. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

    W ramach naszych usług otrzymujesz:

    • dostęp do portalu klienta w ramach którego możesz przeglądać przesłane zgłoszenia, zgłaszać nowe czy przeglądać specjalnie przygotowane artykuły odpowiadające na najczęstsze pytania,

    • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

    • możliwość realizacji zadań cyklicznych mających na celu utrzymanie prawidłowo działania systemów,

    • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

    • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

    • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

    Sprzedaż i wypożyczenie skanerów

    Wybierz skaner do skanowania dokumentów w twoim biurze, który będzie dopasowany do twoich potrzeb. Oprócz opcji zakupu umożliwiamy możliwość wypożyczenia skanera.

    Wdrożenie

    Przeprowadzamy kompleksowe wdrożenie programu SaldeoSMART a w nim:

    • konfiguracja z 1 programem/serwerem bazodanowym z listy dostępnych integracji,

    • konfiguracja do 3 stanowisk do współpracy z SaldeoSMART,

    • szkolenie z korzystania z SaldeoSMART (2h w dniu wdrożenia),

    • 30 dniowe wsparcie bez limitu godzin.

    Obsługa serwisowa oraz sprzedaż programu insert

    Oferujemy sprzedaż programu InsERT nexo oraz InsERT GT oraz wsparcie IT rozliczny za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń lub stały abonament. W ramach pakietu możesz zabezpieczysz stałą kwotę w budżecie i otrzymasz profesjonalne wsparcie naszego zespołu.

    W ramach naszych usług otrzymujesz:

    • wsparcie telefoniczne, mailowe i możliwość podłączenia się zdalnie serwisanta z pomocą do Twojego komputera,

    • aktualizacje, szkolenia, wsparcie oprogramowania dla całego Twojego zespołu,

    • monitorowanie statusu usług, zabezpieczenie ich ciągłości działania i reagowanie w przypadku wystąpieniu awarii,

    • oraz wiele więcej – wszystko zależy od Twoich potrzeb i Twojego zespołu oraz oczekiwanych efektów.

    Umów się na bezpłatną prezentację