Best Wsparcie

Dlaczego warto skorzystać z naszego wsparcia?

– Dostępność i szybkość reakcji – Jesteśmy dostępni za pośrednictwem różnych kanałów, aby jak najszybciej rozwiązać problemy techniczne.

– Doświadczenie i wiedza – Nasi eksperci posiadają szeroką wiedzę na temat obsługiwanych przez nas programów, co pozwala na skuteczne i szybkie wsparcie w każdej sytuacji.

– Elastyczność – Możliwość wyboru abonamentu godzinowego daje pełną swobodę i zapewnia wsparcie dostosowane do potrzeb Twojej firmy.

Potrzebne wsparcie?

Dla naszych klientów oferujemy kompleksowe wsparcie, które obejmuje pomoc mailową, telefoniczną oraz zdalną przy użyciu programu AnyDesk. Nasi specjaliści są gotowi w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku, aby rozwiązać problemy i odpowiedzieć na wszelkie wątpliwości.

Każdy nasz klient zyskuje dostęp do portalu klienta w ramach którego można wysyłać i monitorować przesłane zgłoszenia oraz przeglądać specjalnie przygotowane artykuły FAQ odpowiadające na najczęstsze pytania.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Umów się na bezpłatną prezentację