Procedura zamówienia

SaldeoSMART

  • 71% 71%

Krok 1

Formularz zamówienia

Krok 2

Wariant subskrypcji SaldeoSMART

Krok 3

Dodatek integracyjny

Krok 4

Wdrożenie

Krok 5

Pakiet wsparcia

Krok 6

Skaner

Krok 7

Podsumowanie i płatność

Pakiety wsparcia SaldeoSMART

Od: 100,00 / miesiąc

Wsparcie w pakiecie wdrożeniowym przez 30/90/180 dni od dnia wykonania wdrożenia w cenie zależnej od wybranej opcji.
Po tym okresie wsparcie kosztuje 149zł netto (183,27 brutto) za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń i jest udzielane za pomocą Mail (@), Telefonu i Zdalnej pomocy.

Alternatywną opcją jest możliwość zamówienia stałej obsługi serwisowej z priorytetowym wsparciem, zgodnie z pakietami poniżej. W ramach danego pakietu nie ma limitu czasu. Wsparcie dotyczy tylko usługi SaldeoSMART, a pozostałe usługi i wsparcie dotyczące innych produktów/usług jest rozliczane bilingowa za stawkę godzinową lub zgodnie z indywidualnymi ustaleniami.

Wybierz odpowiednią opcję:

Wyczyść

SKU: 064-1 Kategoria:

Opis

Poziomy wsparcia SLA:

  • Brak – zgłoszenie zostaje rozwiązane jak najszybciej bez gwarancji czasu odpowiedzi czy rozwiązania,
  • Standard – czas odpowiedzi 8HR, czas rozwiązania 2 DR,
  • Standard Plus – czas odpowiedzi 4HR, czas rozwiązania 1 DR,
  • Premium – czas odpowiedzi 2HR, czas rozwiązania 8HR.

Definicje: HR – roboczo godzina w godzinach pracy biura 9-16, DR – dzień roboczy przy 2DR czas rozwiązania kończy się na koniec 2 dnia roboczego.

Wsparcie jest udzielane odpowiednio:

  • Mail (@) – poprzez maila z wykorzystaniem systemu do rejestracji zgłoszeń,
  • Telefon – poprzez rozmowę telefoniczną z konsultantem,
  • Zdalna pomoc – poprzez aplikację do Zdalnej pomocy za pomocą której konsultant łączy się i widzi ekran komputera na którym występuje jakiś problem.

Wypowiedzenie pakietu wsparcia jest z okresem 3 miesięcznym z skutkiem na ostatni dzień 3 miesiąca następującego po złożeniu wypowiedzenia.

Informacje dodatkowe

Forma wsparcia

Bilingowe bez SLA, Wsparcie mailowe dla SLA Standard, Mail, Telefon i Zdalna pomoc z SLA Standard, Mail, Telefon i Zdalna pomoc z SLA Standard Plus, Mail, Telefon i Zdalna pomoc z SLA Premium

Aktualna zawartość koszyka:

Twój koszyk aktualnie jest pusty.

Wróć do sklepu