Procedura zamówienia
SaldeoSMART
- 71%
Krok 1
Formularz zamówienia
Krok 2
Wariant subskrypcji SaldeoSMART
Krok 3
Dodatek integracyjny
Krok 4
Wdrożenie
Krok 5
Pakiet wsparcia
Krok 6
Skaner
Krok 7
Podsumowanie i płatność
Pakiety wsparcia SaldeoSMART
Od: 100,00zł / miesiąc
Wsparcie w pakiecie wdrożeniowym przez 30/90/180 dni od dnia wykonania wdrożenia w cenie zależnej od wybranej opcji.
Po tym okresie wsparcie kosztuje 149zł netto (183,27 brutto) za godzinę bilingową na podstawie Państwa zgłoszeń i jest udzielane za pomocą Mail (@), Telefonu i Zdalnej pomocy.
Alternatywną opcją jest możliwość zamówienia stałej obsługi serwisowej z priorytetowym wsparciem, zgodnie z pakietami poniżej. W ramach danego pakietu nie ma limitu czasu. Wsparcie dotyczy tylko usługi SaldeoSMART, a pozostałe usługi i wsparcie dotyczące innych produktów/usług jest rozliczane bilingowa za stawkę godzinową lub zgodnie z indywidualnymi ustaleniami.
Wybierz odpowiednią opcję:
Opis
Poziomy wsparcia SLA:
- Brak – zgłoszenie zostaje rozwiązane jak najszybciej bez gwarancji czasu odpowiedzi czy rozwiązania,
- Standard – czas odpowiedzi 8HR, czas rozwiązania 2 DR,
- Standard Plus – czas odpowiedzi 4HR, czas rozwiązania 1 DR,
- Premium – czas odpowiedzi 2HR, czas rozwiązania 8HR.
Definicje: HR – roboczo godzina w godzinach pracy biura 9-16, DR – dzień roboczy przy 2DR czas rozwiązania kończy się na koniec 2 dnia roboczego.
Wsparcie jest udzielane odpowiednio:
- Mail (@) – poprzez maila z wykorzystaniem systemu do rejestracji zgłoszeń,
- Telefon – poprzez rozmowę telefoniczną z konsultantem,
- Zdalna pomoc – poprzez aplikację do Zdalnej pomocy za pomocą której konsultant łączy się i widzi ekran komputera na którym występuje jakiś problem.
Wypowiedzenie pakietu wsparcia jest z okresem 3 miesięcznym z skutkiem na ostatni dzień 3 miesiąca następującego po złożeniu wypowiedzenia.
Informacje dodatkowe
Forma wsparcia | Bilingowe bez SLA, Wsparcie mailowe dla SLA Standard, Mail, Telefon i Zdalna pomoc z SLA Standard, Mail, Telefon i Zdalna pomoc z SLA Standard Plus, Mail, Telefon i Zdalna pomoc z SLA Premium |
---|