Obieg dokumentów skrojony na miarę

Twojej firmy!

Szybkie odszukiwanie dokumentów, nie gubienie się ich, bieżąca analiza kosztowa, własne procesy akceptacji. Dzięki temu rozwiązaniu Twoja firma zyska pełną kontrolę nad procesami zarządzania dokumentami. Platforma oferuje elastyczność, by dopasować obieg dokumentów do indywidualnych potrzeb Twojego biura. Każdy aspekt jest skrojony na miarę, zapewniając optymalną organizację. Zobacz w jaki sposób obieg dokumentów może Ci pomóc!

Korzyści Best Obieg:

Uporządkujesz procesy akceptacji

dzięki temu przyśpieszysz obieg dokumentu w firmie, zwiększając efektywność pracy.

Dopasowanie schematu obiegu danego dokumentu 

pomoże zoptymalizować procesy, co pozwoli na lepsze zarządzanie czasem i zasobami.

Uzyskasz możliwość dodawania opisów i komentarzy 

co ułatwi komunikację i wyeliminuje nieporozumienia, wspierając współpracę w zespole.

Otrzymasz rozbudowane uprawnienia użytkowników

decyduj co dany użytkownik może zobaczyć, jakie dokumenty trafią do danego działu.

 

Wyeliminujesz prawdopodobieństwo zgubienia dokumentów

dzięki czemu unikniesz zagrożenia poczucia wstydu przed dostawcami z tytułu niezapłaconych dokumentów i windykacji, popraw dzięki temu wizerunek firmy.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Umów się na bezpłatną prezentację