Obieg dokumentów skrojony na miarę
Twojej firmy!
Szybkie odszukiwanie dokumentów, nie gubienie się ich, bieżąca analiza kosztowa, własne procesy akceptacji. Dzięki temu rozwiązaniu Twoja firma zyska pełną kontrolę nad procesami zarządzania dokumentami. Platforma oferuje elastyczność, by dopasować obieg dokumentów do indywidualnych potrzeb Twojego biura. Każdy aspekt jest skrojony na miarę, zapewniając optymalną organizację. Zobacz w jaki sposób obieg dokumentów może Ci pomóc!
Korzyści Best Obieg:
Uporządkujesz procesy akceptacji
dzięki temu przyśpieszysz obieg dokumentu w firmie, zwiększając efektywność pracy.
Dopasowanie schematu obiegu danego dokumentu
pomoże zoptymalizować procesy, co pozwoli na lepsze zarządzanie czasem i zasobami.
Uzyskasz możliwość dodawania opisów i komentarzy
co ułatwi komunikację i wyeliminuje nieporozumienia, wspierając współpracę w zespole.
Otrzymasz rozbudowane uprawnienia użytkowników
decyduj co dany użytkownik może zobaczyć, jakie dokumenty trafią do danego działu.