SaldeoSMART

Best rozwiązania IT na biurokracje!

Czym jest SaldeoSMART?

SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja, która umożliwia odczytywanie danych z faktur i automatyczne kategoryzowanie wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. Dzięki integracjom z Twoim programem księgowym, łatwo zaimportujesz dokumenty. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności. Nieocenioną zaletą jest generowanie koszyka przelewów do bankowości elektronicznej.

Odczyt faktur

Skanowanie

Skanowanie i odczytywanie w SaldeoSMART

Plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego dodajesz do aplikacji. Jeśli faktury otrzymujesz w wersji papierowej, nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku. Możesz to zrobić Ty lub poprosić klienta o wysłanie ich mailem na dedykowany adres np nazwafirmy@dok.saldeo.pl, które zostaną przypisane do jego firmy. SaldeoSMART podzieli plik na pojedyncze faktury i odczyta z nich dane: kontrahenta, numer, daty (wystawienia, zakończenia dostawy / wykonania usługi, termin płatności), pozycje towarowe oraz kwoty (netto, brutto i VAT w rozbiciu na stawki).

Weryfikowanie

Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów

Przy każdym dokumencie pojawia się informacja o ilości rozpoznanych danych. Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym. Dzięki uzupełnionych danych, pozostaje ich weryfikacja. Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

Export do programu księgowego

Eksport dokumentów do programu lub JPK

Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym, na którym pracuje księgowy. Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny. Nie wymaga dalszego poprawiania w programie księgowym. Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym pod przyciskiem. SaldeoSMART umożliwia także eksport dokumentów wraz z pozycjami z faktury do pliku JPK (Jednolity Plik Kontrolny).

Obieg dokumentów

Inteligentny odczyt danych – aby wprowadzić dokument do obiegu nie musisz ręcznie przepisywać danych z dokumentu. To system dzięki technologii OCR oraz zaawansowanym algorytmom „wyłowi” za Ciebie potrzebne dane z treści dokumentu (np. faktury). Dzięki temu oszczędzasz czas.

Wiedza i doświadczenie konsultantów -nasz zespół wywodzi się z współpracy z sektorem finansowym – biur rachunkowych i centrów księgowych, gdzie przetwarzanych jest miesięcznie tysiące dokumentów. Dlatego możesz nam zaufać.

Integracja z ponad 30-toma systemami księgowymi i ERP – dbamy, aby wymiana informacji była na najwyższym poziomie. Dopasujemy się do Twojego programu.

Krótki czas wdrożenia – tylko w praktyce można zweryfikować poprawność obiegu dokumentu. Nie tracimy czasu na długie analizy. Stawiamy na elastyczność rozwiązania.

Przyjazny i intuicyjny interfejs – prostota korzystania z systemu jest dla nas kluczowa. Dbamy o użytkowników i komfort ich pracy.